Julgåva 2020 Årets bok: Ut i Naturen

Ge bort boken - Ut i Naturen

259 kr (medlemspris 199 kr) inkl. frakt

Här finns en fullspäckad praktisk guide för fantastiska naturupplevelser. Få inspiration och lyft dina utomhusäventyr till nya nivåer.

Ge bort Årets bok 2020 Ut i Naturen som julklapp.

Ut i naturen är uppdelad efter säsong – från vår till vinter – och innehåller 100 stora som små upplevelser och aktiviteter för såväl den enskilde som för hela familjen. Alltifrån att spana efter höstens fågelsträck och att leta efter spår i snön, skåda stjärnor eller se norrsken till aktiviteter för familjens allra minsta i ett kunskapsberikande artbingo eller äventyrlig björnsafari.

Med Sveriges omkring 5 000 naturreservat och 30 nationalparker finns många möjligheter till naturupplevelser många. I boken beskrivs aktiviteter för hela landet, från Sveriges nordligaste till sydligaste punkt.

Pris: 199 kr för medlemmar och 259 för dig som ännu inte blivit det. >> Bli medlem!
Leveranstider kring jul: Boken skickas till dig direkt från Bonniers lager, räkna med 1-2 veckors leveranstid.
Vill du köpa Ut i Naturen som e-bok istället? >>Beställ här!

Behöver du hjälp?
Du kan alltid beställa din gåva eller medlemskap via Medlems- och givarservice på medlem@naturskyddsforeningen.se eller 08-702 65 77. För telefontider klicka här! Vid tekniska fel eller problem maila webb@naturskyddsforeningen.se